برو رومئو: ژولیت عاشق یک زن می شود.

به اشتراک بگذار:

نمایندگی از دوجنسگرایان، خون آشام ها و یک جزیره یونانی: فیلم “با یک بوسه من می میرم” همه چیز دارد. در این فیلم، که در تاریخ 28 آگوست عرضه می شود، ژولیت که معرف حضور همه ماست نیش دارد، خون میمکد و دوجنسگرا است.

بله، هضم این فیلم قطعا برای علاقمندان به شکسپیر بسیار دشوار است، اما اجازه دهید به نیمه روشن آن نگاه کنیم. تراژدی رومئو و ژولیت در طول چندین سال در فیلم های متعددی از جمله کلاسیک فرانکو زفیرلی تا اغراق لورمن، تحت تاثیر قرار گرفته است اما این اولین باری است که ورونای قهرمان، زنی دوجنسگرا یا یک خون آشام است.

ژولیت یک خون آشام است:

ژولیت که پس از اقدام به خودکشی به یک خون آشام تبدیل شده است، خون آشامی ترسناک است که از عشق رهایی یافته است. این شخصیت که توسط الا کوکو، نقش آفرینی شده است، همچنان در حال غم و اندوه از دست دادن رومئوی عزیزش است که 800 سال پیش آغوشش جان سپرد.

اما حتی وفاداری ابدی تاریخ انقضاء دارد. در واقع، ملاقات دختری آمریکایی به نام فرین (که در اینجا توسط پیج امرسون بازی میشود) توسط ژولیت، موجب بازنگری او در انتخابهایش از مرگ و زندگی میشود.

ژولیت که به شدت عاشق شده است، این بار نیز مجبور به مبارزه با هنجارهای اجتماعی و خانواده اش میشود. امیدواریم که پایان این داستان به خودکشی عاشق و معشوق منجر نشود.

خلاصه این فیلم را میتوانید در زیر تماشا کنید:

شفق با ماما میا ملاقات می کند!

روني خليل، کارگردان این فیلم با الهام از فیلم های سينمايي مختلف، اين داستان عشق و خشونت را در يکی از جزيره های يونان خلق مي کند. این فیلم شما را به یاد فیلم های متعددی خواهد انداخت.

داستان دو عاشق متعلق به دنیاهای مختلف که در جزیره ایی رویایی از یونان عاشق یکدیگر میشوند، ترکیبی از شفق و ماما میا است! فیلمی که ما هرگز نمی دانستیم که به آن نیاز داریم.

تبریک ژولیت: شما دوجنسگرا هستید!

برگرفته از یکی از غم انگیز ترین داستان های سحر و جادو تاریخ ادبیات و سینما، فیلم “با یک بوسه من می میرم” با ارائه زاویه ایی جدید به مشاهده پذیری دوجنسگرایان می پردازد. ژولیت که هرگز عشقش به رومئو را فراموش نمیکند، جذابیت جنسی و احساسات عاشقانه را برای کسی که از جنس خودش است، در شخصیتی دو جنسگرا خلق میکند.

خلیل بزرگترین چالش این داستان عاشقانه را خلق عشق ناب “بدون در نظر گرفتن جنسیت” میداند. او میگوید: “‘[این] فیلم هرگز در مورد خلق یک شخصیت متمایز دوجنسگرا نیست. من فکر می کنم اینکه کسی تا وقتی زنده است بخواهد به هر روشی در جستجوی عشقی که برای قرن ها آرزویش را داشته باشد و هنگامی که در نهایت این عشق با یک زن اتفاق می افتد، پذیرای آن باشد، منطقی است. ”

خلیل همچنین گفت که در این فیلم ارائه تصویری از رابطه عاشقانه ناب بین دو زن و نه رابطه ای با تعریف مردان دگرجنسخواه از عشق برایش مهم بوده است، به همین دلیل فیلم نامه در ابعاد عاشقانه به هیچ عنوان مورد دستکاری قرار نگرفته است.

او افزود: “ما مطمئن نیستیم که شکسپیر در مورد خلق این فیلم چه حسی دارد ولی ما از تولید آن راضی هستیم.”

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/romeo-juliet-movie-bisexual-vampire/#gs.ZbalSe0

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥237

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر