حمایت مضاعف روت هانت، مدیراستون وال، از افراد تراجنسی : “آنها واقعا به حمایت ما نیاز دارند”.

به اشتراک بگذار:

روت هانت، مدیر Stonewall، روز پنج شنبه در مراسمی خیریه در لندن، حمایت خود را به طور مستقیم از جامعه تراجنسی ها اعلام کرد و به مخاطبان متشکل از فعالان، رسانه ها و افراد تاثیرگذار گفت که زمان همصدایی جامعه دگرباشان جنسی در مورد حقوق تراجنسی ها فرا رسیده است.

هانت می گوید که جامعه مدنی در طول سال ها در کنار همتایان دگرباش خود ایستاده است: “تراجنسی ها منتظر این بودند که نوبتشان شود، و اکنون نوبت آنها فرا رسیده است. آنها واقعا به حمایت ما نیاز دارند. ”

پشتیبانی هانت از جامعه تراجنسی ها پس ایجاد اخلال در رژه غرور لندن توسط گروهی از فعالان لزبین رادیکال در هفته گذشته و به نشانه اعتراض به حقوق تراجنسی ها، ابراز شد. این اعتراضات به عنوان مثال، بر علیه اصلاحات پیشنهادی برای قانون به رسمیت شناختن قانونی جنسیت افراد تراجنسی در روند تطبیق جنسیت، صورت گرفت. دولت در ماه ژوئیه مشاوره در مورد اصلاح این قانون را آغاز کرد.

هانت در جلسه پنج شنبه Stonewall  ادامه داد: “به عنوان یک همجنسگرای غیر تراجنسی که برای مدت طولانی بر اینکه زنان تراجنسی، زن و مردان تراجنسی مرد هستند، تاکید کرده است، به اهمیت سخنان تندی که در بخشهایی از جامعه ما برجسته میشود، واقفم. ما واقعا باید همصدا باشیم. بی تفاوتی قابل پذیرش نیست. ما باید بگوییم: “ما در کنار شما ایستادیم، ما نه تنها در سخن، بلکه در عمل با شما هستیم”. ”

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2018/07/13/stonewall-exec-ruth-hunt-doubles-down-on-transgender-support-they-really-really-need-us/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥21

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر