ارائه مسکن مجانی به دگرباشان بی خانمان در ژاپن

به اشتراک بگذار:

بسیاری از دگرباشان جنسی در توکیو به دلیل طرد از سوی خانواده و آزار و اذیت در محل کار بی خانمان هستند.

پایتخت ژاپن، توکیو، از ماه نوامبر سال جاری، به دگرباشان جنسی فقیر و محروم مسکن مجانی ارائه خواهد کرد. یک گروه هنگامی که مشخص شده که بسیاری از دگرباشان جنسی بی خانمان هستند، تصمیم به ارائه مسکن موقتی به آنها گرفت. بسیاری از دگرباشانی که مورد طرد از سوی خانواده قرار گرفته و یا شغل خود را به دلیل آزار و اذیت از دست میدهند، دچار فقر و بی خانمانی میشوند.

دگرباشان جنسی در ژاپن اغلب حتی به هنگام اجاره کردن مسکن با مشکلات زیادی مواجه می شوند، چرا که بسیاری از صاحبخانه ها دائما این افراد را به دلیل هویت جنسی و / یا جنسیت شان مورد تبعیض قرار میدهند.

Tsuyoshi Inaba عضو گروهی است که به دگرباشان جنسی محل اقامت ارائه می دهد. این گروه بر آن است که تعداد بیشتری را در رابطه با بحران مسکنی که دگرباشان جنسی با آن مواجه هستند، آگاه کند.

Tsuyoshi به ژاپن تایمز گفت: “در ژاپن، 40 درصد از جوانان بی خانمان، دگرباش جنسی هستند.” .من می خواهم آگاهی بیشتری در مورد این مسئله در ژاپن ایجاد کنم.”

این پناهگاه در بخش ناکانو توکیو بازگشایی خواهد شد. دگرباشان جنسی می توانند تا زمانی که به ثبات مالی  برسند، در این پناهگاه زندگی کنند.

گروه تامین کننده این پناهگاه، برای پرداخت هزینه های مالی آن، به جمع آوری کمک مالی خواهد پرداخت.

زندگی دگرباشان جنسی در ژاپن:

اگرچه تعدادی از شهرهای ژاپن روابط همجنسگرایانه به رسمیت میشناسند، دگرباشان جنسی در بسیاری از نقاط، از جمله در مدرسه و محل کار، مورد تبعیض قرار میگیرند.

در اوایل سال جاری، Suumo، یکی از بزرگترین سامانه های ارائه خانه های مسکونی در ژاپن، ارائه خدمات به دگرباشان جنسی که به دنبال خرید و یا اجاره ملک هستند، را آغاز نمود .

در شرایط کنونی دگرباشان جنسی با مشکلات زیادی برای پیدا کردن مسکن مواجه هستند. آنها نمیتوانند به راجتی با شریک عشقی شان زندگی کنند و در برخی موارد، صاحبان این املاک اجازه سکونت در این منازل را نمیدهند. Suumo در سامانه خود اعلام کرد: “ما می خواهیم به دگرباشان جنسی کمک کنیم تا مالکین دگرباش پذیر را پیدا کنند و آنها را در این جستجو کمک کنیم. ”

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/tokyo-will-give-free-housing-to-homeless-and-poor-lgbti-people/#gs.4BxZFh4

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥62

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر