تیم کوک به جوانان دگرباش جنسی: “شما یک هدیه به جهان هستید.”

به اشتراک بگذار:

تیم کوک یک پیام دلسوزانه را در LoveLoud، جشنواره موسیقی که توسط دن رینولدز، پیشگام Imagine Dragons مدیریت می شود، برای جوانان دگرباش جنسی، فرستاده است.

مدیر عامل شرکت اپل در روز شنبه و در جمع سیصد هزار نفری حاضر در ورزشگاه رایس اکلز شهر ساوت لیک سیتی گفت: “من امشب به عنوان یک عمو، یک  ورزشکار، یک مدیر عامل، یک عاشق طبیعت زیبای یوتا و یک آمریکایی همجنسگرا در برابر شما ایستاده ام. من آمده ام تا یک پیام ساده ارائه دهم که می خواهم همه دگرباشان جنسی آنرا بشنوند و باور کنند: شما هدیه ای برای جهان هستید، هدیه ایی منحصر به فرد و ویژه، درست همانطور که هستید. زندگی شما اهمیت دارد. من به شما می گویم، حقیقت خود را بیابید، حقیقت را بازگو کنید، حقیقت خود را زندگی کنید.”

LoveLoud توسط رینولدز، متحد مورمون، در سال 2017 در واکنش به تاثیرات مرگبار موضع همجنسگراستیز توسط کلیسای عیسی مسیح از پیروان آخرت، راه اندازی شد. نرخ خودکشی جوانان در یوتا، جایی که کلیسای مورمون مستقر است، بین سالهای 2007 تا 2015، چهار برابر شده است. نرخ خودکشی دگرباشان جنسی در سطح ملی، در اثر این بحران افزایش یافته است. طبق گزارش وزارت بهداشت یوتا، دگرباشان جنسی 8.5 برابر بیشتر در معرض اقدام به خودکشی در مقایسه با همتایان دگرجنسخواه خود قرار دارند. تا زندگی خود را از همتایان مستقل خود برابر با 8.5 برابر افزایش دهند.

کوک، پس از اجرای موسیقی توسط خوانندگانی مانند تایلر گلن، جسی اسمولت، مری لامبرت و وینچینت و متحدانش مایک شینودا، زد و وبرل، در سخنرانی خود، جوانان دگرباش در جمع مردم را مخاطب خود قرار داد.

کوک گفت: “قلب من وقتی شاهد تلاش جوانان برای مطابقت با جامعه یا خانواده ای هستند که آنها را قبول نمی کنند، و یا شاهد تلاش آنها برای اینکه کسی باشند که دیگران طبیعی میدانند، میشکند. اجازه بدهید به شما بگویم، طبیعی ممکن است بدترین کلمه ایجاد شده باشد. همه شما نباید همانند باشید، احساس یکسان داشته باشید یا مثل هم فکر کنید، و تفاوت داشتن هیچ اشکالی ندارد. می دانم که زندگی می تواند تاریک و سنگین و گاهی اوقات ممکن است حتی غیر منطقی و غیر قابل تحمل باشد. اما همانطور که شب به روز تبدیل می شود، می دانیم که پس از تاریکی همیشه نور است. شما از زندگی کردن خود واقعی تان احساس راحتی خواهید کرد، نگرش ها تغییر خواهد کردو زندگی بهتر خواهد شد، و شما؟ شما رشد خواهید کرد. ”

پس از آن، رینولدز، در حالی که خود را در یک پرچم رنگین کمان پر زرق و برق پیچیده بود به روی صحنه آمد و خطاب به استادیوم مملو از جمعیت گفت “نیاز به تغییر در فرهنگ ” وجود دارد تا جوانان دگرباش را نجات دهد. پیشتر و در مصاحبه دیگری با The Advocate، این خواننده درباره اینکه چگونه موسیقی می تواند به این تغییرات کمک کند، بحث کرد.

منبع:

https://www.advocate.com/people/2018/7/29/tim-cook-lgbt-youth-you-are-gift-world

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥221

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر