جو بیدن پروژه ای را برای تشویق خانواده ها برای پذیرش فرزندان دگرباش خود راه اندازی می کند.

به اشتراک بگذار:

جو بیدن معاون پیشین رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز اعلام کرد که کمپینی جدید را برای کمک به جوانان دگرباش راه اندازی خواهد کرد.

این کارزار “همانطور که هستید: کمپین پذیرش خانواده و جامعه” نامیده شده است و از طریق بنیاد بیدن راه اندازی خواهد شد.

این سیاستمدار دموکرات در مورد راه اندازی این کارزار توییت کرد و از مردم خواست که تا با به اشتراک گذاشتن روایاتشان با این کارزار به آغاز آن ملحق شوند.

او در توییتر نوشت: “جوانان دگرباش هرگز نباید توسط کسانی که عاشق آنها هستند طرد شوند. روایات خود در رابطه با اهمیت پذیرش خانواده را با بنیاد بیدن به اشتراک بگذارید، چرا که همه ما شایسته امنیت، دوست داشته شدن و تأیید هستیم.”

جوانان دگرباش جنسی و ریسک بالای بی خانمانی یا خودکشی:
بیانیه مطبوعاتی بنیاد بیدن جزئیات بیشتری را در اختیار عموم قرار داده است. این بیانیه اعلام می کند که این کمپین برای “افزایش آگاهی در مورد اهمیت پذیرش خانواده در زندگی دگرباشان جنسی جوان” خواهد بود.

تحقیقات متعدد نشان داده است که دگرباشان جنسی جوان به طوری بی تناسب و با احتمال بیشتری نسبت به همسالان غیر دگرباش جنسی خود در معرض بی خانمانی، افسردگی و حتی تلاش به خودکشی هستند.

برخی از مطالعات نشان داده اند که حدود 1 از هر 4 جوان بی خانمان دگرباش جنسی است. طرد شدن از سوی خانواده عاملی موثر در ایجاد این مشکلات است.

بیدن در بیانیه ای گفت: “من به اینکه بنیاد بیدن این کمپین را راه اندازی کرده است، افتخار میکنم. ما باید از منابع مان برای برجسته کردن مضرات طرد شدن دگرباشان جنسی توسط خانواده و انجام تحقیقات برای پیدا کردن بهترین راه حل ها، و جمع آوری روایات دگرباشان جنسی، با قدرت ارزش قابل توجه پذیرش خانواده برای این جوانان را نشان می دهیم.”

این بنیاد بر آن است تا با جمع آوری روایات دگرباشان جنسی، به آموزش جامع جامعه درباره اهمیت پذیرش خانواده بپردازد.

یکی از اعضای شورای مشاوره این بنیاد، آمیت پالی، مدیر عامل و مدیر اجرایی پروژه ترور است.

پالی گفت: «پذیرش خانواده می تواند جان این جوانان را نجات دهد. جوانان همجنسگرا و دوجنسگرا بیش از چهار برابر احتمال دست زدن به خودکشی نسبت به همسالان خود را دارند. و 40٪ از تراجنسی ها و افراد با جنسیت سیال بزرگسال، در برحه ایی از زندگی (بسیاری از آنها قبل از 25 سالگی)  تلاش به خودکشی کرده اند.

به همین دلیل مهم است که از جوانان دگرباش جنسی حمایت کنیم و به آنها بگوییم که تنها نیستند.

بیدن همچنین یک ویدیو که در آن به اهمیت این پروژه می پردازد، منتشر کرده است.

این ویدئو را میتوانید در زیر ببینید:

جو بیدن می گوید: “با به اشتراک گذاری روایات خود، ما می توانیم با هم کار کنیم.”
بنیاد بیدن می خواهد روایات فرزندان دگرباشی که مورد پذیرش و یا طرد خانواده قرار گرفته اند و نیز روایات والدین، خواهران و برادران، معلمان، مربیان و متحدان آنها را بشنود.

بیدن می گوید: “با به اشتراک گذاشتن داستان های خود، می توانیم با هم کار کنیم تا فرهنگ را تغییر دهیم و آینده ای روشن برای جوانان دگرباش جنسی در آمریکا فراهم کنیم.”

این اولین بار نیست که بیدن در حمایت از دگرباشان جنسی سخن گفته است.

در آوریل 2017، وی در بیانیه ای بد رفتاری با همجنسگرایان در منطقه چچن روسیه را محکوم کرد. او همچنین از اقدام رئیس جمهور ترامپ برای ممنوعیت خدمت تراجنسی ها در ارتش انتقاد کرد. زمانی که این ممنوعیت اعلام شد، او گفت: “هر آمریکایی وطن پرست باید مجاز به خدمت در ارتش ما باشد، باید بتواند خدمت کند. همین!. ‘

در اوایل سال جاری بنیاد بیدن اعلام کرد که در یک همکاری با YMCA برای جوانان دگرباش جنسی برنامه جدیدی را آغاز خواهد کرد.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/joe-biden-families-accept-lgbti/#gs.E_gupHQ

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥44

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر