تقدیر مرکز دگرباشان جنسی لس آنجلس از ریکی مارتین، گرگ برلانتی و روبی راجرز

به اشتراک بگذار:

به گزارش Variety، پس از پیروزی در امیز برای فیلم ترور جیانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی، ریکی مارتین توسط مرکز دگرباشان جنسی لس آنجلس در مراسم جوایز Vanguard در کنار گرگ برلانتی همسرش و تهیه کننده تلویزیون،، ستاره فوتبال سابق روبی راجرز، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. همچنین آدریان گتی، فعال حقوق بشر،  برای کمک هایش به این انجمن در این رویداد سالانه مور تقدیر قرار خواهد گرفت.

لوری ژان مدیر این مرکز در بیانیه ایی به Variety  گفت: “افتخار ما به طور کامل قدرت، شفقت و انعطاف پذیری را به تصویر می کشد. این مراسم، شبی شگفت انگیز و الهام بخش خواهد بود. در زمانی که تقریبا هر روز تهدیدات زیادی رفاه جامعه دگرباشان جنسی را تهدید میکند، این رویداد جشن انسانیت جمعی از ما و تعهد به ساختن جهانی که دگرباشان جنسی در آن در حال رشد هستند، است.”

دریافت کنندگان پیشین این جایزه التون جان، مایلی سایرس، جین فوندا، واندا سایکس و جورج و براد تاکی هستند.

جشن سال جاری در تاریخ 22 سپتامبر در هتل بورلی هیلتون برگزار خواهد شد. این رویداد توسط مدیر اجرایی سابق HBO مایکل لامبارد و کیتی کلاوز هماهنگ شده است. آئودی امریکا و ولز فارگو از این رویداد حمایت مالی میکنند.

منبع:

https://www.advocate.com/arts-entertainment/2018/8/14/la-lgbt-center-honors-ricky-martin-greg-berlanti-and-robbie-rogers

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥125

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر