رد تقاضای پناهجویی مرد همجنسگرا: “همجنسگرایان پرخاشگر نیستند.”

به اشتراک بگذار:

بر اساس گزارش ها، مقامات اتریش تقاضای پناهجویی یک پناهجوی جوان همجنسگرا با این استدلال که همجنسگرایان پرخاشگر نیستند، رد کردند.

طبق روزنامه Falter، مقامات رسمی در لور اتریش، هیچ دلیلی دال بر خطر آزار و شکنجه برای این جوان 18 ساله پش از بازگشت به کشورش پیدا نکردند.

همجنسگرایی در افغانستان غیرقانونی است و گاهی اوقات با مرگ مجازات می شود.

این ارزیابی نگرانی های زیادی را ذکر کرده است. این گزارش حاکی از آن است که، به دلیل نزاع این نوجوان با دیگر ساکنان در محل اقامتش، او “پتانسیل پرخاشگری” دارد در حالیکه “این رفتار از یک همجنسگرا انتظار نمی رود”.

همجنسگرایان هرگز تهاجمی نیستند:
در این گزارش آمده است: “راه رفتن، طرز رفتار و لباس شما حتی کوچکترین نشانه ایی از همجنسگرایی ندارد.”

این گزارش به طرز شگفت آوری داشتن تعداد کمی از دوستان و صرف کردن اوقات در تنهایی را علیه این جوان استفاده کرده است. این ارزیابی اشاره میکند: “آیا همجنسگرایان معمولا اجتماعی نیستند؟”

این جوان 18 ساله گفته است که وی مردان دگرجنسخواه را بوسیده است. مقامات رسمی این ادعا را رد کرده و گفته اند که او در صورت بوسیدن مردان دگرجنسخواه مورد ضرب و شتم قرار میگرفت.

به گزارش Falter، این مرد زیرسن و علیه این تصمیم شکایت خواهد کرد.

معنی رنگ های پرچم رنگین کمان چیست؟
این خبر چند روز بعد از رد تقاضای پناهندپی یک پناهجوی ایرانی همجنسگرا به دلیل عدم پاسخ به سوال معنی رنگ های پرچم رنگین کمان،منتشر شده است.

به گفته دفتر فدرال بیگانگان و پناهندگی (BFA)، دانستن معنی رنگ های پرچم جهانی دگرباشان جنسی، دلیل کافی برای رد درخواست پناهندگی او نیست. خوشبختانه گروه حمایت از حقوق دگرباشان اتریشی Queer Base توانست در این روند از او حمایت کند. این مرد همجنسگرای ایرانی تبار، اکنون مقیم اتریش است.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/gay-teen-asylum-seeker-rejected-aggressive/#gs.AqPqTac

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥49

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر