حمله سياستمدار استراليایی به “مزخرفات” جنسیت سیال و درخواست “راه حل نهایی” برای مهاجرت

به اشتراک بگذار:

یک سناتور استرالیایی پس از ایراد یک سخنرانی بکر، با درخواست های استعفا و مقایسه سخنانش با آلمان نازی مواجه شده است.

فریزر انینگ به عنوان نماینده حزب راست افراطی به عضویت مجلس سنا در آمد، اما از آن زمان تا کنون این حزب استرالیایی حزب کاتر، که دارای دیدگاه های افراطی تر است، به حاشیه رانده است.

این سناتور جدید، با سخنرانی فتنه جویانه و تلخ خود در مورد مهاجرت و امور تراجنسی ها در روز 14 اوت،مجلس سنا را در بحت فرو برد.

در یک نگاه به نظر می رسد که او به هنگام اشاره به نیاز به “راه حل نهایی برای مشکل مهاجرت”، از عبارات آلمان نازی استفاده کرده است.

راه حل نهایی طرح نازی برای نابودی یهودیان در جنگ جهانی دوم بود.

انینگ ادعا کرد که مهاجران باید “منعکس کننده ترکیب تاریخی اروپایی مسیحی جامعه استرالیا” باشند.

او ادعا کرد: “من اعتقاد دارم که دلایل موجود برای پایان دادن به مهاجرت مسلمانان، قانع کننده و بدیهی هستند. رکورد مسلمانان مهاجر استرالیا، در میزان جرم و جنایت، وابستگی به خدمات رفاه اجتماعی دولتی و تروریسم، بدترین در بیت مهاجران و بسیار بیشتز از هر گروه دیگری از مهاجر است. در حالیکه همه مسلمانان تروریست نیستند، قطعا همه تروریست ها امروز مسلمان هستند، پس چرا کسی باید بخواهد تعداد بیشتری از آنها را به اینجا بیاورد؟”

انینگ در سخنرانی دیگری، مواضعش را در مورد جامعه تراجنسی ها اعلام کرد و به برنامه های مدارس ایمن و مبارزه با زورگیری که توسط فعالان حقوق دگرباشان جنسی رهبری شده بود حمله کرد.

وی ادعا کرد: “توصیف برنامه “مدارس ایمن” و “سیالیت جنسیت” که در مدارس به عنوان” مارکسیسم فرهنگی “ارائه میشوند، به عنوان مزخرفات اغراق نیست، بلکه حقیقت محض است. با توجه به این که همه می دانند که تنها دو جنسیت وجود دارد، اگر شما می توانید متقاعد شوید که به حمایت از این ادعای دروغین که” تعداد نامحدودی جنسیت “وجود دارد، تن داده و از آن حمایت کنید، پس بدون درک آن، شما روح سیاسی خود را تسلیم کرده اید. “

نظرات او در سراسر طیف سیاسی محکوم شده است.

اما باب کاتر، رهبر حزب، در یک مصاحبه عصبانی در حمایت از انینگ انجام داد.

او ادعا کرد که “این یک سخنرانی با شکوه و طلای خالص بود” و “90 درصد استرالیایی ها منتظر کسی هستند که این حرف ها را بگوید و آن را باور کند”.

کاتر افزود: آیا ما نژادپرست هستیم؟ خوب ما استرالیایی هستیم من نمی دانم آیا این نژاد پرستانه است یا خیر، اما ما برای این مساله از هیچکس عذرخواهی نمی کنیم. “

رهبر این حزب ادعا کرد انینگ از معنای “راه حل نهایی” بی اطلاع بوده است، ادعا می کند: “او کلمات را مورد استعمال غلط و عجیب و غریب قرار داده است. او به دانشگاه نرفته است. او یک فردی واقعا هوشمند است، اما تمام کتاب های تاریخ را نخوانده است. او نمی داند که این عبارات به چه معناست، و من فکر نمی کنم وقتش را پیدا کنم که به یادگیری این طور چیزها بپردازم.”

کاتر به خاطر نظرات افراطی خود، برای مقایسه ازدواج همجنسگرایان با حمله تمساح ها شهرت بدی دارد.

او همچنین همجنسگرایان را به الهام گرفتن “کلمه” همجنسگرا از دگرجنسخواهان متهم کرده است.

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2018/08/15/australian-senator-calls-gender-fluidity-garbage-final-solution/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥42

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر