لس آنجلس لیکرز جامعه دگرباشان جنسی را با شب غرور جشن می گیرد.

به اشتراک بگذار:

یک قدم به جلو برای برابری در ورزش! لس آنجلس لیکرز نخستین شب غرور خود را در ماه آینده برگزار میکند. این تیم NBA، در تاریخ چهارم اکتبر و در مسابقات پیش از آغاز فصل جدید، به مصاف Sacramento Kings میرود. محل برگزاری این مسابقه، مرکز STAPLES در مرکز شهر لس آنجلس است.

لیکرز این رویداد ویژه را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است.

“ما از اینکه اولین شب غرور را در شب پنج شنبه، چهارم اکتبر برگزار میکنیم، هیجان زده هستیم. این رویداد همزمان با مسابقه تیم در مقابل  Sacramento Kings در مرکز STAPLES برگزار خواهد شد!”

آنها به همراه این پیام، تصویری از آرمی رنگین کمانی از تیم را متشر کردند.

مهمانان:
برگزارکنندگان این شب غرور بر آنند که آنرا تبدیل به ویدادی خاص و جشن جامعه دگرباشان جنسی کنند. در این رویداد، دگرباش جنسی برجسته و متحدان آنها حضور خواهند داشت. گروه کر مردان همجنسگرا از لس آنجلس به اجرای سرود ملی خواهد پرداخت و (لس آنجلس گی لیگ بسکتبال) LAMBDA، در مسابقه مقدماتی بسکتبال شرکت خواهد کرد.

علاوه بر این، داور پیشین NBA، وایولت پالمر، اولین داور آشکارا همجنسگرا در تاریخ NBA، به عنوان کاپیتان افتخاری تیم لیکرز در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

تیم لیکرز همچنین، جایزه Laces of Unity Award که در بزرگداشت افرادی که در صنعت ورزش به طور قابل ملاحظه ایی به جامعه دگرباشان جنسی کمک کرده اند تاسیس شده است را اهداء خواهند کرد. برنده امسال این جایزه جیسون کالینز خواهد بود. او با آشکارسازی در سال 2013، به اولین بازیکن آشکارا همجنسگرا در NBA تبدیل شد. او همچنین با لیگ NBA به عنوان سفیر در ترویج پذیرش و شمول همکاری کرده است.

در طول شب، هر یک از طرفداران یک پیراهن شب غرور را دریافت خواهید کرد.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/los-angeles-lakers-celebrate-the-lgbti-community-with-historic-pride-night/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥104

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر