شکستن سکوت سیاسی توسط تیلور سویفت در حمایت از حقوق دگرباشان جنسی

به اشتراک بگذار:

تیلور سویفت برای اولین بار در مورد اعتقادات سیاسی اش و در حمایت از حقوق دگرباشان جنسی سخن گفته است. خواننده آهنگ “نگاه کن من را وادار به چه کاری کردی”، شب گذشته به Instagram رفت و گفت که او از دموکرات ها حمایت میکند. او نوشت: “من همیشه به حزبی رای میدهم که از حقوق بشر حمایت و مبارزه میکند. من بر این باورم که ما شایسته چنین رهبرانی هستیم.”

“باور به مبارزه برای حقوق دگرباشان جنسی”:
این ستاره که در ایالت نسبتآ محافظه کار تنسی رای خواهد داد، پیش از انتخابات میان دوره ای 6 نوامبر این سخنرانان را ادا کرد. او گفت: «چندین حادثه در زندگی شخصی ام و حوادثی که در طی دو سال گذشته در جهان رخ داده اند، باعث شد که من مواضعم را به شکل عمومی ابراز کنم.”

وی با اشاره به نابرابری گفت: “من به مبارزه برای حقوق دگرباشان جنسی اعتقاد دارم و بر این باورم که هر گونه تبعیض بر اساس گرایش جنسی یا جنسیت اشتباه است. من معتقدم که نژادپرستی سیستماتیکی که ما هنوز در کشورمان نسبت به افراد رنگین پوست شاهدش هستیم، ترسناک، غم انگیز و شایع است. ”

تیلور برای اجرایی آهنگ هایی از قبیل داستان عشق، فضای خالی و 22 شناخته شده است. او در حال حاضر توانسته است 170 میلیون نسخه از آهنگ هایش را در سراسر جهان بفروشد. پستش در Instagram، تقریبا توسط 1.2 میلیون لایک شد.

نوشته کامل تیلور:
“من این پست را در مورد انتخابات آتی میان دوره ای در روز 6 نوامبر نوشتم که در آن من در ایالت تنسی رای خواهم داد. در گذشته من تمایلی به افشای نظرات سیاسی ام به طور عمومی نداشتم، اما به دلیل چندین حادثه در زندگی  شخصی ام و همچنین در جهان در طی دو سال گذشته، اکنون در مورد ابراز باورهای سیاسی ام به طور عمومی احساسی کاملا متفاوت دارم. من همیشه به حزبی رای داده و خواهم داد که از حقوق بشر محافظت و برای حقوق بشر مبارزه می کند. من بر این باورم که همه ما در این کشور شایسته چنین رهبرانی هستیم. من به مبارزه برای حقوق دگرباشان جنسی معتقدم و هر نوع تبعیض بر اساس گرایش جنسی یا جنسیت اشتباه میدانم. من اعتقاد دارم که نژادپرستی سیستمیکی که ما در این کشور همچنان نسبت به افراد رنگین پوست شاهدش هستیم، ترسناک، غم انگیز و شایع است.”

“من نمی توانم به کسی که مایل به مبارزه برای شرافت همه آمریکایی ها، بدون توجه به رنگ پوست، جنسیت و کسی که آنها دوست دارند، نیست، رای بدهم. در ایالت تنسی، مارشا بلکبرن در حال شرکت در مبارزات انتخاباتی برای مجلس سنا است. همانطور که در گذشته و در آینده، مایل به رای دادن به زنان برای کسب کرسی های دولتی بوده و خواهم بود، نمی توانم از مارشا بلکبرن حمایت کنم. سابقه رأی های او در کنگره به شدت خشمگین کننده است. او به لایحه پرداخت دستمزد برابر به زنان، رای منفی داده است!”

“وی در برابر قانون مجازات خشونت علیه زنان رای منفی داد و تلاش کرد تا زنان را از خشونت خانگی، قاچاق و تجاوز جنسی محروم کند. او معتقد است که کسب و کار ها حق دارند خدمات خود را به زوج های همجنسگرا ارائه ندهند. او همچنین معتقد است که همجنسگرایان نباید ازدواج کنند. اینها ارزشهای تنسی من نیستند. من برای مجلس سنا به فیلد بردزن برای سنا و برای مجلس نمایندگان به جیم کوپر رای خواهند داد. لطفا، درمورد کاندیداهای ایالت محل زندگی تان تحقیق کنید و به کاندیدایی که به ارزشهای شما نزدیک است، رای دهید. بسیاری از ما، ممکن است هرگز نامزد یا حزبی که 100 درصد و در هر موضوعی با آن موافق هستیم، پیدا نکنیم، اما باید به هر حال رای بدهیم.”

“بسیاری از افراد هوشمند، متفکر و خودمختار در دو سال گذشته 18 ساله شده اند و اکنون از حق و امتیاز رای دادن برخوردارند. اما ابتدا باید ثبت نام کنید، که سریع و آسان است. 9 اکتبر آخرین روز ثبت نام برای رای دادن در ایالت تنسی است. با مراجعه به vote.org، می توانید تمام اطلاعات را پیدا کنید. رای دادن را جشن بگیریم!

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/taylor-swift-breaks-political-silence-speaks-out-in-support-of-lgbtq-rights/#gs.CIsn1XM

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥317

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر