گرایش های همجنسخواهانه هیتلر

به اشتراک بگذار:

بر اساس پرونده های محرمانه سیا در مورد “شخصیت و منافع”  آدولف هیتلر، او دارای گرایش های همجنسخواهانه بوده است. این گزارش 70 صفحه ایی که در سال 1942 تهیه شده است، از طرف دکتر هنری فیلد، یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور وقت آمریکا، فرانکلین روزولت، به سرجیو جان مک دوناو فرستاده شد. این پرونده که به عنوان “بسیار مهرمانه” علامت گذاری شده است، توسط اداره خدمات استراتژیک، یا وزارت اطلاعات ایالات متحده در طی جنگ جهانی دوم، گردآوری شده است.

این سند، که نمایه هیتلر را برای مقامات ایالات متحده ارائه می دهد، می نویسد: “از آنجا که من تا حدی مسئول امنیت هستم، باید بر لزوم محرمانه نگه داشته شدن اطلاعات این سند، تاکید کنم. ”

این سند، با توضیح جنسیت هیتلر، بیان می کند: “زندگی جنسی هیتلر، همچون دیدگاه های سیاسی او دوگانه است. او هم همجنسگرا و هم دگرجنسخواه است. ”

در ادامه آمده است: “اطلاعاتی که از در طول زمان به دست من رسیده است،  من را متقاعد کرده است که هیتلر از رابطه جنسی با مردان لذت می برد، و حتی ممکن است که گرایش های همجنسخواهانه داشته باشد.”

در این پرونده آمده است: “دکتر سدگویک معتقد است که هتل مائیترهیم بریجیتناو در وین، به جایی که مردان سالخورده در جستجوی مردان جوان برای برقراری رابطه همجنسخواهانه میرفتند شهرت داشته است. لذت بردن از همجنس گرایان بودند. این احتمال وجود دارد که این مردان سالخورده و جوان در چنین مکانی با آدولف جوان آشنا شده باشند که خود فقدان انزجار او را نسبت به آن ها تا کنون را توضیح میدهد.”

این سند همچنین ادعا می کند که رهبر و معاون هیتلر، رودلف هس، که در سال 1941 دستگیر شد، برایش جذابیت جنسی داشته است. این سند، همچنین مدعی است که دلیل ملقب شدن هس به Fraeulein Anna توسط دیگر اعضای حزب، پوشیدن لباس زنانه در مجالس رقص بوده است.

در این سند آمده است: “در جریان حبس [هیتلر]، این دوره انزوا و عطش جنسی، وابستگی او به هس كه به نظر من ممكن است جنسی بوده باشد، متبلور شد.”

رژیم نازی همجنسگرایان را تحت تعقیب قرار میداد و حدود 15000 مرد همجنسگرا را به اردوگاه های کار اجباری فرستاد. هویت جنسي هیتلر مدتهاست که موضوع بحث و گفتگو چندین تن از مورخان که ادعا می کنند این دیکتاتور یک همجنسگرا است، شده است.

با وجود این، هیتلر برای رابطه عاشقانه اش با اوا براون شهرت داشته است. این جفت برای مدتی کمتر از 40 ساعت، و پیش از مرگ به دلیل خودکشی، ازدواج کردند.

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2018/10/08/hitler-had-homosexual-streak-according-to-secret-cia-files/?utm_source=Facebook&utm_medium=Buffer&utm_campaign=PN

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥78

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر