دریافت تهدید مرگ توسط نخستین مدیر اجرایی آشکارا دوجنسگرای لوید.

به اشتراک بگذار:

نخستین زن و مدیر اجرایی دوجنسگرای لویدز در لندن در مورد دریافت پیتام های نفرت آمیز در محیط کار از جمله از داخل شرکت، سخن گفته است. دیم بیئل اینگا، با انتصاب در این شغل در سال 2014، موانعی را که بیش از سه قرن پا برجا مانده بودند، در هم شکست. اما گفت که واکنش ها به پیشرفت هایش “بی رحمانه، جنسیت زده و همجنسگرا هراسانه” بوده است. او در حالی این سخنان را میگوید که یک نظرسنجی نشان داد که تقریبا سه چهارم – 72 درصد – از دگرباشان جنسی به دلیل مشکلات محل کار با مشکلات روحی روبرو هستند. و بر اساس یک مطالعه که در اواخر سال جاری توسط کمپین حقوق بشر منتشر شده است، تقریبا نیمی از دگرباشان جنسی ( 46 درصد) – هویت جنسیی شان را در محیط کار پنهان میکنند.

بیئل، که در این هفته از شغلش استعفاء خواهد داد، به The Times گفت: “یکی از نامه هایی که به او فرستاده شد، نوشته شده: “تو سزاوار زندگی در این سیاره نیستی. باید بروی و بمیری. ”

او گفت که برخی از این پیام های نفرت انگیز توسط کارفرمایان و شرکای مردانه لوید فرستاده شده است.

بیئل گفت: “پیام های ناشناس در مورد من به رئیس شرکت فرستاده می شد. در عین حال، برخی از ایمیل ها و نامه ها به طور مستقیم به من فرستاده می شد. این پیام ها، بی ادبانه، جنسیت زده و همجنسگرا هراس بودند. بعضی از آنها حاوی دشنام بودند.”

بیئل اجازه نداد که آزار و اذیت ها به روی کارش تاثیر بگذارد و توضیح داد: “راه من برای مقابله با این آزار و اذیت ها، پاک کردن و دور ریختن فوری ایمیل ها و نامه ها بود تا نتوانند مانع از حرکت به جلو من شوند.”

مدیر عامل شرکت لوید که در سال 2008 به عنوان دوجنسگرا آشکارسازی کرد و در حال حاضر با سوئیس گولداسمیت فلیپ پی فیفر ازدواج کرده است، گفت که او اغلب با نادیده گرفته شدن ناخودآگاه انتخاب همسرش، حتی توسط جامعه دگرباشان جنسی، مواجه میشود.

او گفت: “مردم می گویند: خب، حالا که یک مرد ازدواج کرده ایی، تبدیل به یک زن دگرجنسگرا نشدی؟  من با یک مرد ازدواج میکنم و این باعث میشود که نیمی از دوستان لزبین ام دیگر با من دوستی نکنند. ازدواج با یک مرد مساوی با حذف از این گروه است. ”

این مدیر پیشرو، توسط جان نیل که درآمدی معادل 550,000 دلار استرالیا (حدود 300000 پوند) توسط QBE، بزرگترین بیمه گر کشور داشته و پس از ناتوانی او در پنهان کردن رابطه اش با دستیار اجرایی او، جایگزین میشود.

بیئل در مورد این جانشینی گفت: “همه مدیران زن، می گویند:” ما کاملا مطمئن هستیم که جانشینان ما مردان خواهند بود. این احساس من در مورد این جانشینی است. [رئیس های خواهند گفت]: “ما مدیر زن داشته ایم، پس بهتر است آن را جایگزین کنیم”.

او افزود: “من اغلب از مردان می شنوم،” من یک زن را منصوب کرده ام و او کارش عالی است “- و آنها همیشه از این مساله شگفت زده هستند. این مضحک است! شما هیچ وقت نمی گویید: “من یک مرد را منصوب کرده ام و او واقعا کارش را خوب انجام می دهد.”

کارنوگی براون، رئیس پیشین لوید، قبلا به Financial Times گفته بود: “هنگامی که یک مرد سفید پوست را پس از یک اصلاح طلب با پیشینه متنوع و انعطاف پذیر مانند اینگا جایگزین میکنی، این جایگزینی مثل یک گام به عقب دیده میشود، اما ما برای ادامه حرکت تلاش می کنیم.”

در اوایل سال جاری، تحقیقات موسسه خیریه Stonewall نشان داد که بسیاری از بریتانیاهایی از آشکارسازی برای همکاران شان می ترسند. این نظرسنجی نشان داد که 35 درصد دگرباشان جنسی در انگلیس در محیط کار در گنجه می مانند.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/how-a-heartbroken-twink-became-malaysias-new-queer-pop-icon/#gs.ZyMIQVg

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥18

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر