دوستیابی با یک مرد تراجنسی: متفاوت یا عادی؟

به اشتراک بگذار:



ماجرای عاشقانه خواننده تراجنسی و فعال حقوق دگرباشان جنسی، جیمی ویلسون و بازیگر غیر تراجنسی و مجری جسیانا وایس هنگامی که وایس در مکالمه اینستاگرامی، شماره تلفن اش را در پاسخ فرستاد، آغاز شد.

این زوج در حال حاضر در رابطه جدی بوده و با سگ شان در نیویورک زندگی می کنند.

وایس و ویلسون میخواهند نشان دهند که رابطه عاشقانه بین یک تراجنسی و یک غیر تراجنسی عادی است. به بیان دیگر دوستیابی با یک مرد تراجنسی درست همانند دوستیابی و آشنایی با یک مرد غیر تراجنسی است.

وایس توضیح می دهد که دوستیابی با جیمی متفاوت است، اما نه به این خاطر که او یک تراجنسی است.

او می گوید : “من فکر می کنم آشنایی ما به دلیل مشترکات زیاد ما متفاوت است. ما به عنوان هنرمندان انرژی خلاق زیادی به عنوان سازندگان در خود داریم. این مساله احساسات و ارتباط ما را عمیقآ ریشه دار و [بیشتر] از فقط فیزیکی میکند … و این بسیار بزرگ و متفاوت است، “.

آشکارسازی برای والدین جسیانا وایس:
یکی از سخت ترین کارهایی که وایس و ویلسون مجبور به انجام آن شدند آشکارسازی به عنوان یک زوج برای والدین وایس بود.

مادر وایس مطمئن نبود که معنی تراجنسی بودن چیست؟ جسیانا میگوید:”من باید جزئیات کامل تراجنسی بودن را برایش توضیح میدادم و نهایتا بر این واقعیت که باید به اینکه جیمی هنوز همان شخصی است که او در ابتدا و برای ماه ها و ماهها و ماهها ملاقات کرده بود، است، احترام گذاشت تاکید می کردم.”

ویلسون از نوزده سالگی و از زمان آشکارسازی به عنوان یک تراجنسی، رابطه نزدیکی با خانواده اش ندارد. او از خانه پدر و مادرش بیرون رانده شد و مجبوربه تامین هزینه هایش شد. در نتیجه، پذیرش خانواده وایس میتوانست تغییر زیادی برای ویلسون ایجاد کند.

مفروضات در مورد دوستیابی با یک مرد تراجنسی:
عمده ترین فرضیه هایی که وایس به دلیل رابطه عاشقانه اش با ویلسون میشنود این است که او همجنسگرا یا دوجنسگراست – و شگفت آور این است که اکثر این این نظرات ازسوی بسیاری از افراد در جامعه دگرباشان جنسی اظهار میشوند.

فشار از سوی شبکه های اجتماعی:
یکی دیگر از مبارزاتی که ویلسون و وایس به عنوان یک زن و شوهربا آن مواجه هستند، نفرتی است که آنها از رسانه های اجتماعی دریاافت میکنند.

ویلسون نگران بود که وایس قادر به مقابله با واکنش های ناشی از تنفر مردم در اینترنت نباشد.

ویلیسون می گوید: “ترسم از این بود که تنها به دلیل رابطه عاشقانه اش با من مورد حمله های ناشی از نفرت در فضای مجازی قرار بگیرد. به خودم میگفتم که نمی خواهم زندگی این فرد را خراب کنم.”

خوشبختانه وایس در مورد نفرت نگران نبود چرا که به نظر او “همیشه در رسانه های اجتماعی نفرت وجود دارد”.

در نهایت، این زن و شوهر می خواهند رابطه خود را عادی سازند و امیدوار باشند که از طریق آنها و با آموزش مردم جهل خود را شکست دهند.


منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2019/05/04/what-is-it-like-dating-a-trans-man/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]



ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥33

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر