لیدی گاگا: سال غرور به جای ماه غرور، چرا که نه؟!

به اشتراک بگذار:

لیدی گاگا در آخرین اجراهایش در طول اقامتش در لاس وگاس ماه غرور و جامعه دگرباشان جنسی را جشن گرفت.

کنسرت های این خواننده دوجنسگرای برنده جوایزی مانند گرمی، اسکار و گلدن گلوب در استادیوم انیگما در لاس وگاس در حال اجراست. گاگا در این کنسرت ها، اجراهای صریحتر و صمیمی تری با نام لیدی گاگای جاز و پیانو را ارائه می کند.

گاگا در ابتدای آهنگ معروفش “چنین متولد شده”، به جمعیت گفت که خواهان جشن غروری است که تمام طول سال بر پا باشد.

 

او گفت: “ماه غرور دگرباشان جنسی است، اما در ذهن من، همه سال لعنتی جشن غرور است. بیایید همه هویت های جنسی، همه ادیان، همه رنگها و هر نوعی را جشن بگیریم. بزن بریم! بیایید آزادی مان را جشن بگیریم!”

گاگا مدتها است که به عنوان یک متحد جامعه دگرباشان جنسی، از حقوق آنها آشکارا حمایت کرده است و به همین دلیل، آهنگ “چنین متولد شده” او اغلب، نقش سرود ملی دگرباشان جنسی دنیا را بازی کرده است.

در ادامه این کنسرت، لیدی گاگا به هنگام اجرای آهنگ معروف و برنده جایزه اسکارش به نام “سطحی”، پرچم رنگین کمان را به دور خود پیچید. این آهنگ به واسطه فیلم “ستاره ای متولد شده است”، برنده جایزه شده است.

گاگای 33 ساله باری دیگر و در حین اجرای نسخه آکوستیک “چنین متولد شده” در طی یکی از چهار اجرای جاز و پیانواش حمایت اش را از جامعه دگرباشان جنسی دنیا ابراز کرد.

او گفت: “به مناسبت ماه غرور، که من آنرا سال غرور اعلام میکنم، ما را از همه تعصبات رها کن و تا تمام هویت های جنسی و  آزادی را جشن بگیریم”.

پس از آن گاگا از جمعیت پرسید: “ضمیر شما چیست؟”


منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/lady-gaga-calls-for-pride-month-to-be-extended-to-pride-year/#gs.ia6jwt

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]



ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥34

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر