نما آهنگ جدید تیلور سویفت با حضور ستارگان دگرباش

به اشتراک بگذار:

روز دوشنبه (17 ژوئن) تیلور سویفت، ویدیو آهنگ جدیدی به نام “آرام باش” را که در حمایت دگرباشان جنسی اجراء کرده است، را منتشر کرد. این نما آهنگ مملو از ستارگان دگرباش است. از جمله ستارگان دگرباش این نما آهنگ میتوان از الن دجنرس؛ روپال، هی لی کیاکو، دکستر میفیلد، بیلی پورتر، لارن کوکس، آدام لمبرت، تودریک حال و پنج ستاره مشهور چشم دگرباش، در میان بسیاری دیگر نام برد.

با این حال، لحظه شور و هیجان هواداران وقتی است که کتی پری نیز در کنار تیلور سویفت ظاهر شده و آهنگ را در کنار هم به پایان می برند.

این ویدیو که در یک پارک تریلر رنگین کمانی تهیه شده، تظاهرات کنندگان دگرباش ستیزی را به تصویر میکشد که در دستانشان نمایه هایی با عباراتی با غلط های املایی مثل “فکر کنید بی عقل ها!” و “همجنسگرایی گناه است”، دارند. این معترضان به شدت توسط ستاره ها در این نما آهنگ نادیده گرفته می شوند.

در این نما آهنگ، تعداد زیادی از ارجاعات دگرباشانه، مانند نقل قول Cher از یک نقاشی تا نقاشی ریان رینولدز از مسافرخانه استون وال در نیویورک، جایی که پنجاه سال پیش شورش های استون وال آغاز شد؛ همان جایی که سویفت کنسرت بی نظیری را در روز جمعه 14 ژوئن اجراء کرد، وجود دارد.

الن دجنرس در یک صحنه از این نما آهنگ، در حال دریافت یک خال کوبی از کلمات “تابستان بی رحم” است. برخی از طرفداران حدس می زنند که این کلمات می تواند نام آهنگ بعدی سویفت باشد.

پس از انتشار این نما آهنگ، هواداران به رسانه های اجتماعی رفتند تا ویدیو، پیام آن و تنوع دگرباشان جنسی که در آن نقش آفرینی کرده اند را ستایش کنند.

تیلور سویفت و حمایت از قانون برابری در آمریکا:
سویفت آهنگ “آرام باش” را در روز تولد 73 سالگی دانالد ترامپ منتشر کرد. در انتهای این نما آهنگ یک صفحه نمایش صورتی با این کلمات ظاهر میشود: “بیایید غرور مان را با خواستن اینکه قوانین ما رفتاری یکسان با همه شهروندان و در سطح ملی دارند، نشان دهیم. لطفا نامه من به مجلس سنا در حمایت از قانون برابری را امضاء کنید. “

در این نامه آمده است: “در نبود قوانین حمایتی در کشور ما، شهروندان دگرباش جنسی ما باید در ترس زندگی کنند چرا که زندگی آنها می تواند توسط یک کارفرما یا صاحبخانه همجنسگرا یا تراجنسی ستیز و هراس،نابود شود. این واقعیت که به لحاظ قانونی، برخی از افراد از نفرت ومردسالاری در امان نیستند، منزجر کننده و غیر قابل قبول است.”

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2019/06/17/taylor-swift-video-queer-eye-rupaul-ellen/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]



ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥387

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر