موزیک ویدئو قدرمتند مادونا به نام “من برمی خیزم”

به اشتراک بگذار:

مادونا هرگز از ابراز بیانات جسورانه در کارش فرار نکرده و آخرین نما آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم جدیدش، مادام X، گواه به این مساله است.

این نما آهنگ که با همکاری Time تهیه شده است، با استفاده از فیلم های قدرتمندی از جنبش های مختلف عدالت اجتماعی و بلایای طبیعی، به پایبندی روح انسان و نیاز به ادامه مبارزه در برابر قدرت هایی که در تلاش برای به حاشیه رانده شدن ما هستند، تاکید دارد.

 magazine در مورد این ویدئو مینویسد: “این ویدیوی جدید که از آهنگ مادونا الهام گرفته و توسط او و TIME Studios ساخته شده است، حاوی فیلم هایی از بازماندگان تیراندازی پارکلند، طرفداران برابری حقوق دگرباشان جنسی، شهادت قدرتمند علی رئیسمن در مورد سوء استفاده جنسی، اولین ناجیان در بلایای طبیعی و دیگر جنبش های عدالت اجتماعی است”.

این فیلم که توسط پیتر ماتیکیوسی کارگردانی شده است، به داستان جامعه جهانی برای مبارزه برای حقوق، شناخت و بقاء می پردازد.

مادونا در مورد این آهنگ و به هنگام انتشار آن در ماه گذشته گفته است: “من آهنگ “من بر میخیزم” را به عنوان راهی برای صدا دادن به همه افراد محرومی که احساس می کنند که به حاشیه رانده شده اند و فرصتی برای گفتن ندارند، نوشته ام. امسال پنجاهمین سالگرد افتخار دگرباشان جنسی است و من امیدوارم که این آهنگ همه افراد را تشویق کند که خودشان باشند، ذهنشان را بیان کنند و خودشان را دوست داشته باشند.”

مادونا در شب سال نو، به صورت غیر مترقبه در مسافرخانه استون وال در نیویورک، محلی که به عنوان خواستگاه شورش سال 1969، به طور گسترده ای به عنوان جرقه ای جنبش مدرن حقوق همجنسگرایان امروزشناخته میشود، حضور یافت.

او در سخنرانی در بار دهکده غربی گفت: “من در آستانه سال نو، با افتخار در محلی هستم که جشن غرور اولین بار آغاز شد، مسافرخانه استون وال. امشب ما در اینجا هستیم تا پنجاهمین سالگرد انقلاب، پنجاهمین سالگرد مبارزه برای آزادی، پنجاهمین سالگرد خون، عرق و اشک را جشن بگیریم. با هم بگوییم آمین.. “

اما این تنها حضور مادونا در مقابل و در بین جامعه دگرباشان جنسی نخواهد بود. 

مادونا در طول روز WorldPride که در شهر نیویورک و به دلیل پنجاه سالگی جنبش استون وال برگزار میشود، “چند آهنگ” در جزیره غرور اجرا خواهد کرد.


منبع:

https://www.advocate.com/music/2019/6/20/madonna-releases-powerful-video-activist-anthem-i-rise

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]



ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥80

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر