نت فلیکس رژه غرور دگرجنسخواهان را به اقدام قانونی تهدید کرد: “ما از قلدر ها نمی ترسیم.”

به اشتراک بگذار:

شبکه نت فلیکس، سازماندهندگان راستگرای افراطی رژه غرور دگرجنسخواهان بوستون را پس از لیست کردن این پلتفرم به عنوان یکی از “حامیان مالی” یکی از رویدادهای دگرباش ستیزشان، به اقدام قانونی تهدید کرد.

نت فلیکس در پاسخ به عملکرد گروه Super Happy Fun America، برگزار کنندگان این رژه، که دارای ارتباط های متعددی با سازمان های راست گرا و ملی گرای سفید است، دستور قضایی گرفته است.

این غول رسانه ای در یک ایمیل نوشت: “شما باید بدانید که ما از قلدرها نمی ترسیم. بخش حقوقی ما اینجا است، رنگین کمانی است، و به شما می گوید که دست از این حماقت ها بردارید. “

در دستور قضایی صادر شده در پاسخ به اقدام قانونی نت فلیکس، به Super Fun Fun America دستور داده شده است که “بلافاصله” آرم نت فلیکس را از تمامی موارد مرتبط با این رویداد حذف کنند و در غیر این صورت منتظر اقدامات قانونی بیشتری در عرض 24 ساعت آینده از زمان ابلاغ حکم باشد.

تیم حقوقی نت فلیکس اعلام کرد که این رویداد “در مورد نفرت است نه غرور” و افزود: “استفاده از آرم نت فلیکس در لیست حامیان این رویداد، بدون اینکه ما حامی مالی شانه باشیم می گوید که آنها برای به دست آوردن مشروعیت نیاز به دروغ دارند”.

نت فلیکس از ادعای سازمان دهندگان رژه غرور دگرجنسخواهان متنفر است”
سازماندهندگان رژه غرور دگرجنسخواهان در پاسخ به حکم قضایی نت فلیکس، با انتشار مطلبی با عنوان “نت فلیکس از دگرجنسخواهان متنفر است” در وب سایت شان، تیم حقوقی نت فلیکس را به داشتن کارکنان “همجنسگرای از خود متشکر” متهم کرده است.

در این مطلب آمده است: “ما بر این باور بودیم که آنها از این فرصت مشارکت در جنبش حقوق مدنی جوان ما استقبال میکنند. متأسفانه، متوجه شده ایم که نت فلیکس یک شرکت دگرجنسخواه هراس است که از نفرت و تعصب رنج می برد.”

در ادامه این پست آمده است: “بدیهی است، نت فلیکس از استفاده از قدرتش برای تهدید گروه های به حاشیه رانده شده ایی که در حال دفاع از حقوق شان هستند، احساس شرم نمیکند. به نظر می رسد که بخش حقوقی آنها متشکل از همجنسگرایان از خود راضی است که چنان به داشتن امتیازات عادت کرده اند که هدف ما از احقاق برابری برای دگرجنسخواهان به آنها احساس سرکوب میدهد. در حقیقت، این نت فلیکس است که مانند یک قلدر عمل می کند. اطلاع رسانی عمومی درباره تلاش های ما برای به دست آوردن حامیان مالی برای رژه مان حق ماست و نفرت آنها ما را متوقف نخواهد کرد. “

مشاهیر رژه غرور دگرجنسخواهان را محکوم می کنند:
در حالیکه گروه برگزارکننده رژه غرور دگرجنسخواهان، Super Happy Fun America ، قبلا سعی در استفاده از “براد پیت” به عنوان “طلسم” جنبش اش کرده بود، پس از شکایت قانونی پیت از آنها، مجبور به متوقف کردن این تلاشها شد.

آنها در وب سایت شان نوشته بودند: “تبریک به “آقای پیت” برای مواجهه با این جنبش مهم حقوق مدنی”، تا این که دستور توقف استفاده از نام و نقش این بازیگر در جنبش شان، صادر شد.

کریس ایوانز، بازیگر مارول، که اهل بوستون، محل برگزاری رژه غرور دگرجنسخواهان است، همچنین گروه قدامات این گروه دگرباش ستیز را محکوم کرده است.

او در توییترنوشت: “وای! چه ابتکار جدیدی !! اما به عنوان یک توصیه، چطور است به جای برگزاری رژه غرور دگرجنسخواهان، به دفن کردن گرایش های همجنسگرایانه ایی که هیچ کس به شما نیاموخت که چگونه از کودکی با آنها روبرو شوید، پایان دهید! نظرتان چیست؟ واضح نیست؟”

او اضافه کرد: “وای، برابر فرض کردن رژه غرور دگرباشان جنسی با رژه غرور دگرجنسخواهان ناامید کننده است. به جای متوسل شدن به خشم (که واکنشی از سر ترس از چیزی است که نمی فهمید)، لحظه ای را صرف همدلی و رشد کنید”.

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2019/07/19/netflix-straight-pride-legal-action-unafraid-bullies/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥42

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر