Featured Video Play Icon

سخن گفتن از مهاجرت در محل کار آسان تر است یا حقوق دگرباشان جنسی؟

به اشتراک بگذار:

براساس نظرسنجی پلتفرم کاریابی Jobsite ، مردم انگلیس سخن گفتن از مهاجرت در محیط کار را آسان تر از بحث در مورد حقوق دگرباشان جنسی میدانند.

بررسی های آماری از دو هزار کارمند انگلیسی در این ماه نشان داده است که در حال و هوای سیاسی فعلی که افراد در مورد Brexit به دو گروه موافق و مخالف تقسیم شده اند، بحث در مورد سیاست ملی و بین المللی در محل های کار رو به افزایش است.

در این نظر سنجی، 30 درصد از کارکنان گفتند که حداقل یک بار در هفته با همکاران در مورد سیاست صحبت می کردند ، درحالیکه 16 درصد از آنها آمار یک بار در روز یا بیشتر را گزارش دادند. این نظرسنجی، آمار چهل شش درصدی در علاقه به صحبت در مورد Brexit و سی و شش درصدی در رابطه با تمایل به صحبت در مورد دانالد ترامپ را به دست آورده است.

این مطالعه همچنین نشان داد که سخن گفتن از برخی مسائل سیاسی برای افراد آسان تر از دیگر مسائل است. 62 درصد از کارمندان گفتند که سخن گفتن در مورد مهاجرت برای آنها راحت تر است، در حالی که 54 درصد از آنها سخن گفتن در مورد حقوق دگرباشان جنسی را آسان میدانند. علت این تفاوت درتمایل می تواند بی خبری همكاران از زندگی خصوصی یكدیگر و احتمال خطر ارتکاب جرم و یا توهین ناخواسته به کارمندان دگرباش جنسی باشد.”

زنان کمتر از مردان عقاید سیاسی خود را ابراز میکنند:
این نظر سنجی آمار متفاوتی را در خودسانسوری نظرات سیاسی بر اساس وابستگی حزبی و جنسیت نشان میدهد.

22 درصد از زنان در مقایسه با 16 درصد از مردان بر این باورند که نمی توانند آزادانه عقاید خود را در محل کار بیان کنند. هجده درصد از حامیان حزب کارگری بحث درباره حقوق دگرباشان جنسی را مناسب نمیدانند .این آمار برای هواداران حزب سبز 39 درصد است.

این مطالعه همچنین 1000 شرکت کننده آمریکایی را برای مقایسه نظرات کارکنان این کشور با کارکنان انگلیسی در مورد صحبت در مورد سیاست در محل کار مورد بررسی قرار داده است. این بررسی نشان داد که انگلیسی ها با آمار 24 درصدی از کسانی که صحبت از مسائل سیاسی در محل کار را مناسب نمیدانند، در برابر آمار 45 درصدی از آمریکایی ها، با این مسئله بسیار راحت ترند.

28 درصد آمریکایی ها بر این باورند که صحبت از سیاست در محل کار باید به کل ممنوع اعلام شود. در میان کارگران انگلیسی، موضوع شماره یک بحث در مورد وضعیت هواست در حالی که سیاست ششمین موضوع مورد علاقه شان برای بحث در محیط کار است.

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2019/07/31/people-more-comfortable-discussing-immigration-than-lgbt-rights-in-the-office/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥25

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر