حمایت مالی از دارما و مارتیا

به اشتراک بگذار:

سالها پیش و از هنگام آغاز به کار دارما و مارتیا، زمانی که رویداد های بین المللی، انتشار مطالب آموزشی، خبری، علمی و چند رسانه ایی ما آغاز شد، زمانی که برای بهبود وضعیت حقوق بشر درخاورمیانه و فرای این منطقه جغرافیایی، از جان و مال مان بی دریغ و بی وقفه بخشیدیم و تابیدیم تا ظلمت بر نور غلبه نکرده که هیچ، که نیست و نابود شود، به هیچ ارگان، دولت، رسانه، دانشگاه، کنفرانس، سازمان، و ساز و کارهای پخش پول های سیاه به عنوان بودجه نه سر زدیم و نه جویایشان شدیم. در عوض، به عنوان تنها سازمان عام المنفعه مردم نهاد غیر دولتی حقوق بشری، بی خوابی، و تنش و گاهآ انزوا را و نه همراهی با دژخیم را انتخاب کردیم و داوطلبانه و شبانه روزی فریاد کهنه شدیم.

به فکرم باش – ژوان بند

در این مسیر پر طلاتم، پر تنش، عاری از امنیت و قدرشناسی و مملو از دژخیم های بی سر و پا، در تند باد حوادث دست به زانو زدیم و مغرورانه ایستادیم حتی اگر سوختیم. و نوشتیم حتی اگر دسترسی مان به آنچه در دنیا واقع شد، محدود شده بود. به مرگ نیندیشیدیم چرا که از عشق روئینه تنیم.

و در این خنده بازار بی هویت بی وجدان بی لیاقت حرمله ها، نخدیدیم که گریسیتیم اما نه به گویشی که دژخیم قه قهه سر دهد. عزاداری کردیم حتی اگر رقصیدیم وخواندیم. و هیهات بر هر آنکسی که دید و شنید و خواند و نفهمید.

دکمه برایم قهوه بخر دارما و مارتیا به محض ظهور به روی صفحات تارنمایش معروف شد اما کار نکرد. چرا که دژخیم بی رحم بی صفت برایش گرسنگی، بی خوابی و حذف فیزیکی را خوب میدید. پرچم دارما و مارتیا بالا بود اما دژخیم ترافیک اینترنتی و لایک های شبکه های اجتماعی اش را سانسور میکرد، مبادا که حمایت های بی دریغ، دلیلی شود برای امیدواری و انرژی که آنها از جانمان می مکیدند.

کوتاه سخن اینکه، دکمه برایم قهوه بخر و گزینه های حمایت مالی از مقاله های ما، دوباره و پس از اثبات دژخیم و درندگی اش به روی صفحات تارنمای اخبار روز دارما و مارتیا و شبرنگ باز گشته اند. گزینه پرداخت از طریق سویش به شماره تلفن اصلی دارما و مارتیا به ادعای دروغ دژخیم به دروغگویی ما، به یاوه ایی حذف شد حتی اگر هیچ وقت کار نکرد. امروز و پس از اثبات حقانیتمان که همیشه محرض بود و به یاوه ایی، سالها مجبور به جنگ با دژخیممان کرد، هنوز نمیتوانیم این اطلاعات را به صفحات تارنمای اصلی دارما و مارتیا باز گردانیم، چرا که دسترسی مان به آن صفحات به دلایل جاسوسی های دژخیم محدود شده است. اما به محض باز پس گیری امکان ویرایش تارنمای اصلی دارما و مارتیا، آنرا مجددآ در صفحه قرار خواهیم داد. و این بار از کشوری دیگر و با اطمینان از تنظیمات شبکه ایی که دزدیده شدن هدایای شما را غیر ممکن میکند، قوی و مصمم تر از همیشه و همواره خواهیم بود.

تا آن روز که دور نیست، از همه حامیان دارما و مارتیا و سازمان مادر “مرکز عالی بین المللی حقوق بشر (International Human Rights Center of Excellence)

که صفحات آن به دلیل محدویت های اعمال شده توسط جاسوسی های دژخیم توسعه داده نشده است، میخواهیم به روند محاصره گرداننده اصلی دارما و مارتیا با دروغ که با هدف جاسوسی و قتل ایشان طراحی و اجراء شده و میشود، اعتراض و از جامعه بین المللی، به خصوص مسئولان عملیات نجات ایشان خواستار توقف بی قید و شرط این جرائم و انتقال ایشان به محلی امن شوید.

طبق قوانین بین المللی، تمامی حقوق مادی و معنوی آثار و محتوای موجود در صفحات دارما و مارتیا و تمام دامنه های اینترنتی ثبت شده توسط گرداننده دارما و مارتیا، محفوظ، حذف دسترسی به این دامنه ها، محدودیت امکان توسعه، ویرایش و انتشار محتوا، حذف و یا دخل و تصرف در ساختار تارنما، عملکرد آن و محتوای منتشر شده در آن، جلوگیری در ارسال پیام ها و دریافت حمایت های مالی، حکم جاسوسی و اقدام در جهت حذف فیزیکی ایشان محسوب میشود وهمواره تحت پیگرد قانونی بین المللی قرار گرفته است. و اگر جز به اطلاع رسانی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی شخص ایشان در حمایت از عملیات نبود، دژخیم به آرزو نشسته ویران نابود، کسی را که آزاد و برابر زاده شد تا فریاد کهنه بی صدایان شود را در خیال خامش حذف کرده بود.

برشماست که حذف فیزیکی، معنوی، مادی و حقوقی ایشان را غیر ممکن کنید و یادش را هر لحظه در سراسر دنیا زنده نگه دارید چرا که به زودی و با آگاهی از آنچه در ماه های اخیر که به سال ها کشید، رخ داد و بخشی از تاریخ جهان شد، در انظار عمومی بر سر دژخیم و حامیانش فریاد خواهد کشید، اما نه فریادی کهنه، که فریادی از سر آزادی و برابری.

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]
🔥92



ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥92

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر