سرکشی، فیلمی شایسته برای زنان دگرباش جنسی

به اشتراک بگذار:

در اینکه تا اکنون، نمایندگی های شایسته محدودی از زنان همجنسگرا در فیلم ها ممکن شده است، مسآله ایی است که جامعه جهانی بر سر آن توافق دارد.

به عنوان مثال، فیلم های هالیوودی، به ارائه تصویری از زنان همجنسگرا از دید مردانه و یا محدود کردن نمایش رابطه همجنسخواهانه بین دو زن با بی توجهی به مردان، اکتفا کرده اند.

اما فیلم سرکشی، ماجرای دو زن و معشوقه یهودی است که پس از مدتی جدایی به دلیل زندگی در دو سوی اقیانوس آطلس  به دلیل تجربه کردن عشق ممنوعه در بلوغ، به یکدیگر ملحق میشوند.

داستان ماجرای کشش اتسی کوپرمن به رونیت کروشکا،پس از بازگشت وی از نیویورک به لندن و علی رغم ازدواج وی با ربی دویدکوپرمن را به نمایش میگذارد.

این فیلم بر اساس رومانی به همین اسم که نوشته نائومی الدمن بوده و با انتشار The Power به شهرت جهانی رسید، ساخته شده است.

با بازی راشل وایز و راشل مک آدامز در این فیلم، فیلم توانسته است از عهده شمول بازیگران درجه یک به خوبی بر بیاید.

کارگردان این فیلم، سباستین لولیو، اولین مناظره خود را به زبان انگلیسی و به هنگام اکران فیلم انجام خواهد داد.

در حال حاضر، فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در دهم سپتامبر سال 2017 به نمایش در آمد جایی که تماشاگران خبره به آن امتیاز 92 از مجموع 100 را اعطا کردند.

به گفته یکی از گزارشگران هالیوود:”بازی بی نظیر راشل وایر، راشل مک آدامزو الساندرو نیولا به عنوان سه فرد درگیر در مثلث عشقی ماندگار، از این فیلم درامی تاثیرگذار میسازد که مخاطب را به خود جذب میکند.

اکران عمومی این فیلم در سینماهای بریتانیا از ماه آگوست 2018 آغاز خواهد شد، چیزی که زنان همجنسگرای زیادی را منتظر خواهد گذاشت.

منبع:

http://www.pinknews.co.uk/2018/02/02/the-disobedience-trailer-is-out-and-its-the-lesbian-film-queer-women-deserve/?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1517600670

 

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥1.7 K

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر