هدیه پورشیا دراسی برای تولد شصت سالگی الن دجنرس

به اشتراک بگذار:

پورشیا دراسی، با حضور در برنامه تلوزیونی الن شو و تقدیم کردن هدیه معنی داری برای تولد شصت سالگی الن، وی را شگفت زده کرد.

الن دجنرس از اینکه چه کسی تا دقایقی دیگر در کنار او و به روی صحنه حاضر خواهد شد، تا زمانی که همسرش، پورشیا به روی صحنه آمد، بی اطلاع بود.

پورشیا به الن که بسیار خوشحال و در عین حال شگفت زده شده بود گفت:”من به اینجا آمدم تا هدیه تولدت را به تو هدیه کنم. تولد شصت سالگی تو، هدیه ایی خاص میطلبد. این هدیه باید هویت تو  و آنچه که نه تنها در حال حاضر بلکه همیشه برای آن اهمیت قائل بوده و هستی را منعکس کند. ”

او اضافه کرد:” این هدیه باید منعکس کننده همه آنچه که به روی تو تاثیر گذاشته و تو را تبدیل به فرد شگفت انگیزی که هستی تبدیل کرده است، باشد. من برای انتخاب هدیه تو، همه این معیارها را در نظر گرفتم. نیز پاسخ سوال هایی مثل بت تو چه کسی است و اینکه اگر گوینده نبودی چه شغل دیگری را انتخاب میکردی را که در دیدار اول از هم پرسیدیم، را در انتخاب هدیه ام مد نظر قرار دادم.”

پورشیا رو به حاضرین گفت:” به معنای واقعی کلمه و از دو سال پیش الن دائمآ به من گفته است که احساس میکند که به اندازه کافی تاثیرگذار نیست. او تقریبا هر روز در این مورد با من صحبت کرده است. من تمام اینها را در کنار هم قرار دادم و هدیه تولدت را انتخاب کرده ام.”

پورشیا سپس، پیام تبریک ضبط شده ایی را که در آن، بت الن،دیا فوسی، را که با کارش در گوریل ها در مه جاودانه شد، مورد تقدیر قرار میداد، پخش کرد. دیا فوسی، پیش از به قتل رسیدن و در طی تحقیقاتش، موسسه ای تحقیقاتی برای حمایت و بررسی شرایط گوریل های کوهی در رواندا، تاسیس کرده بود.

در نهایت، پورشیا هدیه اصلی الن را اهداء کرد:” برای زادروزت، تو و دیا فورسی را در کنار هم قرار میدهم، و دانشگاه الن دجنرس را برای صندوق حمایت از گوریل های دیا فورسی را تاسیس میکنم. الن راه دیا فورسی را با ساختن این محوطه دانشگاهی برای گوریل ها در رواندا، ادامه خواهد داد.اکنون، تو به همراه دیا فورسی، به حامیان و قهرمانان این حیوانات خارق العاده، میپیوندی. تولدت مبارک!”

این محوطه دانشگاهی، اولین پروژه صندوق حیات وحش الن دجنرس، که پورشیا راه اندازی کرده است خواهد بود.

الن دجنرس در حالیکه اشک های خوشحالی اش را پاک میکرد، از شریک عشقی که نه سال با وی زندگی کرده است، تشکر کرد.

الن گفت:” این بهترین هدیه است.”

وی ادامه داد:”وقتی ما با هم ازدواج کردیم، پورشیا گفت که دریافت عشق و درک شدن بسیار خوب است. پورشیا مرا میفهمد، چرا که این بهترین هدیه ایی است که کسی میتوانست به من بدهد. دوستت دارم.”

منبع:

http://www.pinknews.co.uk/2018/02/02/ellen-degeneres-cries-as-she-gets-an-incredible-60th-birthday-gift-from-portia-de-rossi/

 

 

 

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥626

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر