نصب فراخوان جشن غرور دگرباشان مجازی در میدان اصلی شهر نیویورک

به اشتراک بگذار:

نصب فراخوان برای جشن غرور دگرباشان مجازی در میدان اصلی شهر نیویورک، اثرگذارترین در نوع خود خواهد بود. روزانه چند صدهزار نفر، از برابر این فراخوان که همه را به وارد عمل شدن و حمایت از حقوق دگرباشان جنسی دعوت میکند، عبور خواهند کرد.

این فراخوان در طول هفته جاری در میدان زمان نیویورک و میدان کناری وارف لندن به نمایش خواهد گذاشته شد.

متن این فراخوان به این شرح است:

“همه دگرباشان جنسی لایق زندگی توام با آزادی، برابری و امنیت هستند. به جمع چند میلیونی ما برای مبارزه ایی جهانی بپیوندید.”

در حال حاضر، چند صد میلیون نفر در کشورهای همجنسگراستیز زندگی کرده و تحت تعقیب و آزار و اذیت هستند.

جشن غرور دگرباشان مجازی گی استار نیوز، امسال مهمانانی از بین افراد شناخته شده، فعالین حقوق دگرباشان جنسی، و حامیان دگرباشان جنسی خواهد داشت که هریک با پیامی از جنبش دگرباشان جنسی حمایت خواهند کرد.

کسانی که به حقوق برابر برای دگرباشان جنسی باور دارند، بیانیه ایی را در حمایت از جنبش دگرباشان جنسی امضاء کرده اند که روز بیست و ششم ماه آوریل، راس ساعت پنج بعد از ظهر، در رسانه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

این حرکت در حال حاضر توانسته است حمایت بیش از سی و یک میلیون نفر را داشته باشد. بی شک، این تعداد با حمایت شما، بیشتر نیز خواهد شد.

سخنگوی Gay Star News گفت: “ما در حال کار با افراد دگرباش جنسی در برخی از سخت ترین مکان های جهان هستیم تا بتوانند خود واقعی شان را زندگی کنند.

“ما می خواهیم نمایی از زندگی آنها را با فراهم کردن بستری برای به اشتراک گذاشتن روایات شان به دنیا نشان دهیم.

‘امضاء این بیانیه آغازی برای این حرکت است. به جهان بگویید که هر یک از ما، صرف نظر کشور محل زندگی، سزاوار آزادی، برابری و امنیت هستیم.

ما معتقدیم که میلیونها نفر در سراسر جهان به این مسائل توجه دارند و با ما موافق هستند.

“بیایید ثابت کنیم.”

جشن غرور دگرباشان در فضای مجازی، که درسومین سال اجرای آن به سر میبریم، از 23 تا 28 آوریل اجرا می شود.

پراید دیجیتال چیست؟

جشن غرور دگرباشان در فضای مجازی، رویدادی است که هر کسی می تواند در صورت امکان دسترسی به اینترنت در آن شرکت کند.

شما می توانید بخشی از دیجیتال پراید باشید اگر شما در کشوری زندگی می کنید که به دلیل هویت جنسی و جنسیت تان مجازات میشوید.. شما می توانید از شرکت در این جشن غرور دگرباشان لذت ببرید حتی اگر نزدیکترین رژه غرور دگرباشان صدها کیلومتر از شما دور باشد. و شما حتی می توانید در صورت تمایل از اتاق خواب خود در این جشن غرور دگرباشان در فضای مجازی شرکت کنید.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎
منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/this-digital-pride-call-for-lgbti-equality-will-be-shown-in-times-square/#gs.ZKu62z0

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:
ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥17

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر