آشكارسازي تاد هريتي به عنوان نخستين بازيكن اسكواش مرد همجنسگرا

به اشتراک بگذار:

تاد هريتي نخستين بازيكن اسكواش مرد كه به عنوان همجنسگرا آشكارسازي كرد.

اين بازيكن آمريكايي كه در جهان در رتبه ي ٤٥ ام قرار دارد، گفته كه اميدوار است كه برای دیگران الهام بخش باشد.

اين بازيكن ٢٧ ساله، با انتشار توییتی درحساب کاربری اش آشكارسازي کرد:

او در تويتتر نوشت :”براي كساني كه ميشناسم، و كساني كه من را ميشناسند، مساله ایی هست که سرانجام بايد آن را فاش كنم.

من یک همجنسگرا هستم و آماده ام كه به عنوان يك مرد آشكارا همجنسگرا زندگي كنم.”

او افزود :”من تصميم گرفته ام كه آشكارسازي كنم،چرا که متقاعد شده ام تنها راه رضایت من از زندگی این است که همه اين مساله را درباره ي من بدانند. من همچنين فكر مي كنم كه اين بهترين كار در حق اطرافیانم است و امکان اینکه بتوانيم يكديگر را کاملا درك كنيم را فراهم میکند.

من از افرادي كه قبلا اين مساله را به آنها گفته ام سپاسگزارم. من براي اينكه همه اين مساله را درباره ي من بدانند، آماده نبودم. من از شما سپاسگزارم كه راز من را نگه داشتيد، و به هر فرد كنجكاوي كه شايد از شما پرسيده باشد، نگفتيد.
به علاقمندان اسكواش در سطح جهاني ميگويم كه ما گروهي متنوع از ملیت ها، قومیت ها و باورها هستيم. من نميدانم كه هر كس چطور اين مساله را قبول ميكند. اما من مدت هاست كه با اين مساله دست و پنجه نرم ميكنم. برای من ضروری است که خودم باشم، و تا بتوانم از بقيه زمانم در چرخه زندگي و ماوراي آن لذت ببرم.

در نهايت، من فرد مشهوري نيستم. اما خوشحال ميشوم، اگر بتوانم الهام بخش افراد ديگري که در وضعيتي مشابه هستند، باشم. آشکارسازی براي من آسان نبوده است. مدت زيادي زمان برد تا خودم را به عنوان كسي كه هستم بپذيرم. اما اكنون آماده ام كه همه اين مسائل را پشت گذاشته و به زندگي ام ادامه دهم.”

رابطه عاشقانه برندگان رتبه اول و دوم دوره پيشين مسابقات جهانی اسكواش:

آشكارسازي تاد پس از آشكارسازي دو نفر ار بزرگترين بازيكنان اسكواش در جهان و اعلام اینکه با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند، روي داد.

راشل گرينهام، برنده مدال طلا و جني دانكاف برنده مدال نقره اسكواش جهان، نخستين بازيكنان حرفه اي اسكواش بودند كه در ماه مي سال گذشته به عنوان همجنسگرا آشكارسازي كردند.

گرينهام، قهرمان سال ٢٠٠٧ جهان از استراليا و دانكاف از انگلستان، هر دو براي مسابقه با هم در جهان سفر كردند و روبروي هم قرار گرفتند. آنها ٤٤ تور را با يكديگر برگزار نمودند.

دانكاف گفت :”ما احساس كرديم كه با آشكارسازي در عرصه حرفه ایی ورزش، ميتوانيم كمك کنیم كه تنها حتي يك نفر احساس راحتي بيشتري كند و به مسير زندگيش امیدوار باشد. به این شکل آشکارسازی ما ارزش بيشتري خواهد داشت.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

مترجم : احسان پارسي
ويرايش : ارسلان

منبع :

https://www.gaystarnews.com/article/top-professional-squash-player-todd-harrity-comes-out-as-gay/#gs.bjjtLkM

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥39

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر