کتانی های جدید رنگین کمانی نایکی

به اشتراک بگذار:

کتانی های جدید رنگین کمانی نایکی به عنوان بخشی از مجموعه «خودت باش»، متشکل از شیب رنگین کمانی است که از موج رنگ های صورتی، قرمز و نارنجی به رنگ آبی ، بنفش و علامت تجاری سیاه و سفید در هر دو طرف کفش می رود. به روی لبه بیرونی زبانه سیاه و سفید حبابی، نیمه شفاف و شفاف این کفش ها همچنین امضاء بکر، خالق پرچم رنگین کمان چاپ شده است.

اگربا ایده کفش رنگین کمانی موافق هستید، اما تمایلی به کفش های نا معمولی که کمتر مورد استفاده عموم قرار میگیرند ندارید، این مدل کتانی های نایکی به دلیل هم گروهی با سبک کلاسیک Air Max 90s برای شماست.

در بالای کف سیاه، سفید و خاکستری لاستیکی و چرم نما، این کفش دارای لبه هایی از رنگ های مختلف از پرچم رنگین کمان بکر است. لابه های میانی با تنالیته زرد و سرپوش با رنگ بنفش، صورتی، سبز و نارنجی که به مچ و پاشنه های آبی روشن ختم میشوند، اگر همه اینها برای شما کافی نیست، باید بدانید که این کتانی ها در جعبه های کفش چند رنگ ارائه میشوند.

این مجموعه همچنین شامل نسخه کودکان، KD 10 است به جز آستر رنگارنگ و کفی زرد تماما سیاه است.

این مجموعه از کتانی ها از روز شنبه اول ژوئن به مناسبت ماه غرور دگرباشان در معرض فروش قرار خواهند گرفت. یک جفت از کتانی Air Max 90 صد و چهل دلار و Air Max 720 صد و هشتاد دلار قیمت گذاری شده است.

در حالیکه به نظر نمی رسد که این کتانی ها به این زودی ها در مغازه های انگلستان ارائه شوند، خرید آنها توسط سایت های مختلف کفش کتانی و توسط خرده فروشان آنلاین مانند SNS، Asphalt Gold، Overkill و Afew، و همچنین مستقیمآ از Nike امکان پذیر است.

مارک های دیگر ماه غرور دگرباشان را با مجموعه کفش جشن میگیرند:
نایکی تنها شرکتی نیست که آخرین نسخه کتانی های خود را با ماه غرور دگرباشان در سال جاری پیوند داده است. ماه گذشته، Converse اعلام کرد که مجموعه کتانی های جدیدش الهام گرفته از غرور دگرباشان و رنگ های آبی، صورتی و سفید که رنگ های پرچم تراجنسی هاست، هستند.

در جای دیگر، آدیداس همچنین اعلام کرد که ماه غرور دگرباشان جنسی را با طراحی جدید رنکین کمانی از چهار نوع از سبک های کتانی های کلاسیک خود جشن میگیرد.


منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2019/05/29/nike-unveils-new-rainbow-coloured-air-max-720/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥127

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر