استفاده از لباس صورتی و گل های رنگین کمانی توسط ملکه انگلیس

به اشتراک بگذار:

ملکه انگلیس، هنگامی که روز پنجشنبه برای شرکت در گردهمایی زنان Royal Ascot با لباس صورتی و گل های رنگین کمانی به روی کلاهش ظاهر شد، از همیشه زیباتر به نظر میرسید.

تنها کت بلند و خوشرنگ صورتی و کلاه ملکه نبود که ما را به صحبت کردن وا داشت. با کمی دقت به گل های رز کلاه ملکه، رنگین کمانی بودن آنها را کشف کردیم.

این واقعیت که در ماه غرور دگرباشان جنسی هستیم، به اندازه کافی برای اینکه ملکه الیزابت دوم بهترین پوشش را داشته باشد کافی بود. اما وی همچنین دلایل شخصی زیادی برای انجام این کار دارد.

پسر عموی ملکه ملکه – لرد ایور موتباتن – قرار است با  دوست پسرش در تابستان امسال ازدواج کند. این نخستین ازدواج رنگین کمانی در خانواده سلطنتی بریتانیا خواهد بود.

و همانگونه که در اوایل ماه جاری توسط Gay Star News گزارش شده است، جدیدترین خدمتکار سلطنتی، اولی رابرتز، فردی آشکارا همجنسگرا، است.

سیگنال های مخفی لباس های ملکه:

ملکه انگلیس با داشتن طولانی ترین طول خدمت در تاریخ بریتانیا، برای انتخاب لباس های خود برای مناسبت های عمومی مشهور است. او همچنین برای استفاده از لباس های خود برای انتقال پیام در رویدادهای اخیر و یا انعکاس وضعیت جاری ملت شناخته شده است.

او به تازگی برای پوشیدن لباس سبز در اولین سالگرد آتش سوزی در بلوک برج گرانفل، که در آن 71 نفر جان خود را از دست دادند، مورد ستایش قرار گرفته است.

ملکه همچنین علائم نامحسوسی را درحمایت از عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، زمانی که وی در سال گذشته سخنرانی سالانه ملکه را در مجلس برگزار کرد، ارائه داد. ملکه برای این رویداد آبی و زرد رنگ – رنگ پرچم اتحادیه اروپا را به تن کرده بود.

و اکنون، در وسط ماه غرور دگرباشان، ملکه در حین شرکت در پر زرق و برق ترین مسابقه اسب دوانی در سال است و رنگ های صورتی و رنگین کمان را به نمایش میگذارد.

همسر جدید شاهزاده هری، مگان، ممکن است جدیدترین عضو جوان و شیک در خانواده سلطنتی باشد، اما پیش از آنکه بتواند به عنوان ملکه شناخته شود، راهی طولانی پیش رو دارد.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/queen-channels-pride-at-ascot-with-pink-outfit-and-rainbow-roses/#gs.g_7B8=Q

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥344

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر