جشنواره ELLA زنانی که به زنان گرایش دارند را در مالورکای زیبا جشن میگیرد.

به اشتراک بگذار:

به طور سالانه جشنواره بین المللی ELLA، به بهشتی زیبا از زنان تبدیل میشود.

ششمین سال و نسخه تابستانی این جشنواره مدیترانه ایی از 30 اوت تا 6 سپتامبر 2018 برگزار خواهد شد.

این رویداد در بزرگترین جزیره بالتیک،دخترانی که به دختران گرایش دارند را جشن میگیرد. این جشنواره در واقع، به طور انحصاری برای زنان همجنسگرا و دوجنسگرای تراجنسی و غیر تراجنسی، با هدف فراهم کردن فضای امنی برای ملاقات و شرکت در فعالیت های سرگرم کننده تابستانی طراحی شده است.

بیش از 1،500 زن از بسیاری از کشورهای جهان، از جمله فرانسه، آلمان، انگلیس، ایالات متحده آمریکا و آمریکای لاتین، در مراسم سال گذشته شرکت کردند.

در برنامه جشنواره چندین فعالیت و رویدادهای مختلف در مکان های مختلف گنجانده شده است.

فعالیت های روزانه شامل گشت و گذار ، یوگا، والیبال و دیگر فعالیت های گروهی در ساحل ELLA است. به هنگام شب، ELLA میزبان شام زیبا و سرگرمی های شبانه خواهد بود.

جشن افتتاحیه این فستیوال در روز 30 اوت برگزار خواهد شد. این مهمانی در بالکن به همراه موسیقی زنده و غذاهای تهیه شده توسط مارک فوش، سرآشپز Michelin خواهد بود.

مجموعه ای از هنرمندان و دی جی های بین المللی از استرالیا، اسکاندیناوی، آلمان و بریتانیا در بالکن برای این جشن و دیگر مهمانی ها حضور خواهند داشت.

علاوه بر این، در روز دوشنبه 3 سپتامبر، در یک تور دریایی، مهمانان با یکی از قدیمی ترین قایق های ناوگان اسپانیا یک بعد از ظهر را با موزیک و صرف غذای تاپاس سپری خواهند کرد.

لیست کامل رویدادهای اینجا را بخوانید.

جشنواره به سمت کاستاریکا حرکت خواهد کرد:
امسال، ELLA، طرحی ابتکاری برای توانمند سازی زنان لزبین، دوجنسگرا و تراجنسی را در کاستاریکا اجرا خواهد کرد. این رویداد برای بالا بردن آگاهی در مورد هویت، چالش ها و آرزوهای آنها تنظیم شده است.

این ابتکار همچنین شامل فعالیت های اجتماعی و خیریه گوناگون است که هدف آن توانمند سازی این جامعه در بلندمدت است.

علاوه بر این، ELLA یک جشنواره بین المللی در کاستاریکا برگزار خواهد کرد که از 8 تا 22 مه برگزار خواهد شد. این جشنواره شامل فعالیت های توریستی و گردشی، و همچنین فعالیت های اجتماعی برای جمع آوری کمک های مالی برای پروژه های محلی می شود.

این جشنواره با اولین کنفرانس ELLA Talks کاستاریکا – کنفرانس بین المللی لزبین الهام بخش در San José، کاستاریکا و در تاریخ 8 مه 2019  افتتاح خواهد شد.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/ella-all-female-festival-celebrates-women-who-loves-women-in-stunning-mallorca/#gs.H6mTQjo

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥131

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر