پوسترهای همجنسگراستیز نئونازی با تصویر عزرائیل در سراسر یکی از شهرهای استرالیا

به اشتراک بگذار:

پوسترهای ترسناک با تصویر عزرائیل در پوشش پرچم رنگین کمان،در اطراف یک شهر شمالی استرالیا چسبانده شده اند. این پوسترها در شهری در منطقه تاونزویل، که نقطه ایی مهم در شمال استرالیا است، ظاهر شده اند.

پوسترها با به تصویر کشیدن عزرائیل، حاوی این پیام هستند: “آنها اینجا هستند، آنها دگرباش هستند، اما نه برای مدتی طولانی. “عنوان این پوستر از یکی از شعارهای معروفی که برای دهه های متوالی توسط مدافعان حقوق دگرباشان جنسی مورد استفاده قرار میگرفته، الهام گرفته شده است. اصل این شعار این است: “ما اینجا هستیم، ما دگرباش هستیم، به آن عادت کنید.”

استفاده از تصویر عزرائیل برای جامعه همجنسگرایان در استرالیا دلالت ضمنی منفی دارد. این تصویر که معمولا در تبلیغات تلویزیونی مشهوری که برای هشدار دادن به استرالیایی ها در برابر بحران HIV / AIDS در دهه 1980 استفاده میشد، منجر به ترس و شرم جامعه می شود.

باز هم نئو نازی ها:
گروهی از اعضای یک گروه نئو نازی مشهور به گروه مقاومت استرالیا، پوسترهای اطراف شهر تاونزویل را چسبانده اند. این اولین باری نیست که یک گروه به شدت وطن پرست سفیدپوست، جامعه دگرباشان جنسی را مورد هدف قرار داده است. این گروه می گوید که سیاست “نه به همجنسگرایان” را اجراء میکند: “ما اجازه نمی دهیم همجنسگرایان و دیگر جنبه های جنسی در سازمان ما پذیرفته شوند.”

این گروه در طی نظرسنجی سال گذشته، برچسب های همجنسگراستیزی را که تصویر صلیب های شکسته نازی را در بر داشت، در اطراف یک دانشگاه در تاسمانی، چسباندند. در ماه ژوئن سال جاری، این گروه پوسترهایی را به مناسبت در ماه غرور دگرباشان، در شهر ملبورن چسباند. به روی این پوسترها نوشته بود: “ماه ایدز مبارک!” در کنار نوشته تصویر مردی بیمار با یک پلاکارد و زمینه رنگین کمانی بود که به روی آن نوشته بود: “برای ایدز چه میکنید؟”

نتیجه گیری پوسترها این بود: “هر همجنسگرا یک بیمار ایدز در حال راه رفتن است.”

مردم محلی در تاونویل پوسترها را ناراحت کننده دانستند.

یک مرد محلی به بولتن تانویل گفت: “من در یک رابطه رنگین کمانی هستم و در مورد انتشار این پوسترها نگرانم. همیشه امیدواریم که اثر چنین کارهایی کم باشد، اما واقعیت این است که آنها در تلاش برای گسترش نفوذ خود در اقصی نقاط استرالیا هستند.”

 

آگهی عزرائیل را میتوانید در زیر تماشا کنید:

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/neo-nazis-plaster-anti-gay-posters-with-grim-reaper-across-australian-city/

ما همه جا هستیم آزاد و برابر:

در حین خواندن مقاله، به آهنگ های رنگین کمانی گوش کنید.

شما میتوانید همچنین، آهنگ های مورد علاقه تان را به این لیست اضافه کنید:

[spotifyplaybutton play=”https://open.spotify.com/user/1121544742/playlist/4JnNyUCoadN0GKdQ8OMTf7?si=2Hgk3EFBRsKDo2QeHMB4bQ”/]

از فعالیت های ما حمایت کنید:

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥94

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر