جمع آوری کمک مالی برای نصب خطوط عابر پیاده رنگین کمانی دائمی در شهر دنور ایالت کلورادو

به اشتراک بگذار:

سازمانهای مختلفی برای نصب خطوط عابر پیاده رنگین کمانی دائمی در شهر دنور ایالت کلورادو در حال جمع آوری کمک های مالی هستند. این خطوط عابر پیاده قرار است تا ماه جون که ماه غرور دگرباشان است، در سطح شهر نصب شوند.

در صورت موفقیت آمیز بودن این جمع آوری کمک های مالی، دنور دبه آتلانتا، فیلادلفیا، سانفرانسیسکو و غرب هالیوود در نصب این خطوط عابر پیاده رنگین کمانی خواهد پیوست.

نحوه اجرای این پروژه:

این حرکت توسط بورس بوفالو ، مغازه ای با محبوبیتی بالا رهبری می شود. دیگر انجمن های همجوار و کسب و کارها، و همچنین نماینده شورای شهر جولون کلارک ، در تلاش برای جمع آوری این کمک مالی هستند. آنها امیدوارند که تقاطع های ترموپلاستی را در تقاطع باندرو و وست ایرینگتون نصب کنند.

تاد کالتی، صاحب بورس بوفالو، منطقه ای از برادوی که شهرداری به دنبال نصب تقاطع رنگین کمانی است را بسیار مناسب میداند. این مسیر در طول پراید فست، برای برگزاری یک مسابقه مد  استفاده می شود.

او توضیح می دهد که هنگامی که چراغ قرمز می شود، “مبدل پوش ها  به همراه دیگر افراد شگفت انگیز، در سراسر خیابان خواهند خرامید.” بر طبق گفته کللتی، برنده این مسابقه یک جایزه 1000 دلاری (713.47 پوند، 811 یورو) دریافت می کند.

کللتی می گوید: “ما فکر کردیم که امسال قدمی جدید برداریم و یک گذرگاه رنگین کمانی دائمی نصب کنیم.”

جذب سرمایه:

پس از آن که شورمن کلارک در مورد این ایده صحبت کرد، او با کللتی و دیگر صاحبان کسب و کار برای راه اندازی وب سایت جمع آوری کمک مالی برای این پروژه کار کرد.

‘بورس بوفالو’، انجمن بازرگانان بیکر برادوی و دفتر جولون کلارک ، نماینده شورای شهر بر آنند تا یک پیاده روی رنگین کمانی در Broadway و W Irvington Pl نصب کنند. این طرح یک نماد بصری از روحیه جامعۀ همجوار و برای حمایت از جامعه جهانی LGBTQIA است. ”

در این معبر یک نماد رنگین کمانی دائمی با استفاده از مواد ترموپلاستیک بنصب خواهد شد. ترموپلاستیک یک ماده علامت گذاری معابر است که یک ترکیب 100٪ جامد، محیط زیستی و کاربر پسند است. همانطور که از نام این ماده میتوان برداشت کرد، این ماده مخلوطی از مهره های شیشه ای، رنگدانه ها، مواد اتصال دهنده و پرکننده، ترموپلاستیک، است که به هنگام همجواری با حرارت  مایع می شود. بر خلاف رنگ عادی، ترموپلاستیک قادر به مقاومت در برابر سایش روزانه ناشی از ترافیک برادوی خواهد بود.

“ما به دنبال جمع آوری 25،000 دلار (£ 17،836.75؛ € 20،275) برای پوشش هزینه های نصب نشانگرهای رنگین کمانی دائمی در دو تقاطع خیابان برادوی در دنور هستیم. این مبلغ به ما کمک خواهد کرد تا به هدفمان برسیم! ”

تا روز سه شنبه، 27 مارس، این طرح توانسته است مبلغ 10،535 دلار (£ 7،516.41؛ € 8،543.89) به عنوان کمک مالی جمع آوری کند.

دنور ♥ ︎ جامعه ی رنگین کمانی است:

به گفته کللتی، جامعه دنور به طور گسترده ای از این ابتکار عمل حمایت کرده است. با این حال، برخی از شهروندان از صرف این هزینه راضی نیستند.

نماینده شورای شهر، کلارک می گوید: “در زمانی هستیم که خطر تقسیم شدن جامعه وجود دارد. خشم بسیار زیادی در بین گروه هایی از مردم که احساس می کنند که نماینده ایی  از آنها در جامعه نیست دیده میشود. آنها احساس میکنند که از جامعه حذف شده اند.”

“این … راهی است که ما به عنوان یک شهر و جامعه می توانیم آغوشمان را به طرف جامعه رنگین کمانی باز کنیم و به آنها بگویم چقدر  به آنها ارزش میدهیم، به آنها احترام می گذاریم و آنها را به شکلی ملموس و قابل رویت دوست می داریم”.

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/denver-colorado-raising-money-install-permanent-rainbow-crosswalks/#gs.jQiOf84

ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥107

درباره نویسنده مطلب

امتیازدهی:
به اشتراک بگذار:

Nadia Zabehi

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر